The Mask



מסכות-רכיב חיוני שאני לא רואה את עצמי עוברת בלעדיו שבוע בחיי! (אני חושבת שאפשר להכריז על התמכרות)
בכל מקרה כמו שכתבתי פעם קודמת אמרתי שאני הזמנתי שלל מוצרים מקוריאה הרחוקה להתנסות,אובכן הנה משהו שלא כתבתי עליו.
וכמו שיוליוס קיסר אמר veni vidi vici.(באתי,ראיתי,כבשתי-במקרה שלי קניתי!)

Smokinnnn' Sheet Mask


אלו 2 מהשלל שהזמנתי :)


הנה כפי שאפשר לראות בתמונה המסכה עשויה מבד (כמו מגבון לדוגמא) וספוגה בהרבה חומר!
בתמונה למטה כל החומר שנישאר בתוך העטיפה שהוצאתי ומרחתי על המסכה :)


המסכה שבה אני בחרתי להתנסות זאת מסכה של החברה Sexylook,וזאת מסכה המיועדת להבהרת עור הפנים.
בנות אם אתן רוצות להשתמש במסכות האלו אתן צריכות סבלנות וזמן-אני מסתכלת על זה כזמן פינוק עצמי,לוקח לחומר להיספג בין חצי שעה לשעה.
המסכה שרכשתי הייתה מסכת 3D משמע היה לה חלק נוסף אשר כיסה גם את הסנטר שלי,הנה תמונה להמחשה:



הנה החלק התחתון המדובר שבצידיו יש 2 חורים שאפשר להלביש סביב האוזניים.
לאחר שלבשתי את המסכה הלכתי לראות סרט,חייבת לציין שמכיוון שהחלון היה לידי פתוח הנוזלים במסכה התקררו וזה היה תענוג אמתי, כך שאני חושבת שפעם הבאה אכניס את המסכה למקפיא לכמה דקות לפני שימוש (יכול להיות מאווווד מרענן בקיץ).
אז ככה לאחר שסיימתי להתרווח יחד עם המסכה,הלכתי לישון (לא שטפתי פנים כי מבחנתי זה היה מאבד מהתועלת).
קמתי בבוקר לאחר שנת יופי מפנקת ולפי דעתי העור שלי הרגיש מאוד רענן והכי חשוב לא הופיעו שומנים באזור האף והלחיים לאחר השינה משהו שתמיד קורה לי לפחות.
זאת אומרת העור לא היה יבש אלא מלוחח ונשמר לאורך הלילה רענן. 
לא שמתי לב לעור בהיר יותר,אבל זה כנראה הייתי צריך לצלם על מנת להשוות :).
יש לי במלאי עוד כמה מסכות שהזמנתי בכדי לנסות,המחיר לא כזה נורא מסכה עלתה סביבות ה3-4 שקלים (ליחידה).
ולסיום אני יכולה להגיד שאני מאוהבת במסכות האלה ואני הולכת להכניס אותם לשגרת הטיפוח שלי.
אמשיך לעדכן לגבי מוצרים קוריאנים.

*לגבי המוצרים מהפוסט הקודם כבר הגיעו כמה אמשיך לעדכן בהמשך לאחר שאתנסה בהכל.


Uhhh Somebody Stop Meeee :)



0 коммент. :

Follow @ Harleyquinn606