Navy chic

לאחרונה בפארמים מבצבצת הקולקציה האחרונה של חברת פופה- הקולקציה במהדורה מוגבלת שנקראת NAVY CHIC.

אריזה יוקרתית


באחד מהימים שבהם שוטטתי בסופר פארם נתקלתי באחלה מבצעים שלא יכולתי לסרב להם במיוחד כשראיתי את איכותי הצלליות שיצאה בקוקציה.



בתמונה אפשר לראות 2 פלטות של צלליות,אודם, וצללית קרם מה שהכי משמח זה המחיר במבצע 49 שקלים לפלטת צלליות ו29 שקלים לאודם ולצללית קרם.
סך הקניה עמד על 160 שקלים בלבד מה שהרגיש כמו זכיה בלוטו.
מעבר למחיר המשתלם אפשר לראות לפי העטיפה של המוצרים שפופה השקיעו מחשבה ושילבו צבעי זהב וכחול בעטיפה.
לדעתי צבע זהב בעטיפה הופך את המוצר ליותר יוקרתי יכול להיות שזה עובד רק עליי אבל זה גם הצבע המוביל של חברת אסתי לאודר ואיב סאן לורן כך שתשפטו בעצמכן.



הפיגמנט של הפלטות זה מה שדחף אותי לקניה מזמן לא נתקלתי במרקם כזה חמאתי ונעים שנמרח בקלות ומשאיר אחריו שובל של צבע שנאמן למה שרואים בפלטה.
לא קל למצוא צלליות כה נעימות ובמיוחד יפות לעין כמו שנתקלתי.

למטה-פלטה מספר 2
למעלה-פלטה מספר 1

מימין-פלטה מספר 2
משמאל- פלטה מספר 1

כפי שאפשר לראות בתמונה הפיגמנט של הצלליות נהדר ואני חושבת שאלו יכולות להיות פלטות נהדרות לנסיעות.
הן קטנות וקומפקטיות הצבעים נהדרים שאפשר ליצור אתם מספר מראות גם לשעות הבוקר וגם לשעות הערב.
אני אישית הולכת לנצל אותן הרבה כי פשוט התאהבתי בשילוב הצבעים שנבחר בפלטות.



המוצר הבא זה האודם.
אומנם הסווטש של המוצר מאוד פיגמנטי ומשאיר אחריו שובל יפה של צבע.
אבל לפי דעתי השפתון בפעולה מאוד מאכזב,לאחר הנחת השפתון על השפתיים המרקם לא מאוד נעים ומרגיש דיי יבש בנוסף הוא לא עומד במבחן העמידות ובשתיית כוס קפה הוא מאבד מהצבע, אף אחת לא רוצה ללכת עם אודם אדום על חלק מהשפתיים או לדאוג לחדש אותו כל שעה שעתיים לאחר שתיית כוס מים.
כך שאני לא ממליצה עליו בכלל.

מימין-פלטה מספר 2 והאודם
משמאל- פלטה מספר 1 והצללית קרם
ואחרונה חביבה זאת הצללית קרם!


 המכל של הצללית עשוי פלסטיק שקצת מוריד מהמראה שלה לעין אבל בפועל שום דבר לא פוגע בפעולת הצללית.
היא משמשת בצורה נהדרת כצללית בסיס,נמרחת בקלות וכפי שאפשר לראות פיגמנטית מאוד.
אני אוהבת לשלב אותה עם פלטה מספר 1 עם הצללית השלישית 2 הצבעים זהים וכשמניחים את הצללית האבקה מעל צללית הקרם יוצא צבע מאוד עמיד ויפייפיה כל שאני מרוצה ממנה מאוד.

לסיכום חייבת לציין שמהתנסות שלי עם המוצרים אני מאוד מרוצה,ובהחלט ממליצה על הצלליות.
האם מישהי עוד התנסתה במוצרים מהקולקציה?
 אשמח לשמוע דעתכן
סיונרה!


6 comments :

  1. הצלליות נראות מהממות! פיגמנט מרשים וגוונים מעניינים...

    ReplyDelete
  2. כן הצלליות בהחלט קנו אותי ולא אני אותן :)

    ReplyDelete
  3. זהו עשית לי חשק לקנות עוד איפור שאני לא צריכה, תודה באמת!! חחח פוסט נהדר!!:)

    ReplyDelete
  4. בטוחה שאם תרכשי תהיה מבסוטה😊

    ReplyDelete
  5. הצלליות נראות חבל״ז! מהקולקציה הזו קניתי רק את שתי צלליות הקרם הנייטרליות והן פשוט נפלאות :)

    ReplyDelete
  6. כן אני חושבת בעתיד להרחיב את האוסף שלהן כי אני משתמשת בה דיי הרבה :)

    ReplyDelete

Follow @ Harleyquinn606