Antonym

לאחר תקופה קצת ארוכה שבה נעלמתי הצטבר לי הרבה מה לסקור ועל מה להגיד את דעתי.
לשמחתי נולד לי בן,ואני "נחתי" מכל עיסוקי והתמקדתי רק בו ובמשפחה שלי.
אבל ההתמכרות קוראת לי ויש לי חשק לכתוב!
אז חברותי הנה אני חוזרת עם סקירה קצרצרה שאחריה מקווה שיבואו עוד רבות אחרות כי הצטברו אצלי מלא מוצרים!



היום ארצה לסקור את המברשות של חברת ANTONYM חברה נהדרת שיצא לי להתנסות במברשות שלה.
החברה עצמה דוגלת באיפור בריא לעור וכל מוצריה טבעיים ואיכותיים.

המברשת הראשונה שארצה להתחיל ממנה זאת מברשת הקבוקי של החברה-המברשת מגיעה בתיק קטנטן שמיועד לשמירה עליה העשוי חומר דמוי עור.

מברשת הקבוקי עם הנרתיק

בפנים נחה לה מברשת הקבוקי,הסיבים שלה סינטטיים אבל מאוד נעימים למגע-מזכירים את הסיבים של מברשות ריל טכניקס.
מבחינת הביצוע- קודם אציין שהיא מקצרת לי את זמני האיפור ומאוד נוחה לשימוש כשממהרים היא כמו מקל קסמים "וישש ויששש" והמייקאפ כבר מונח על הפנים!
היא נותנת כיסוי טבעי בשכבה דקיקה שמתייבשת מהר וכמובן אפשר לבנות איתה את המייקאפ לכיסוי בינוני עד מלא תלוי במייקאפ שלכן.
אני אישית מאוד מרוצה ממנה והיא בהחלט התברגה אצלי בתור המברשת המועדפת להנחת מייקאפ והשאירה מאחור את הבאפינג של ריל טכניקס.

מברשת הקסמים (קבוקי)



בנוסף למברשת הזו רכשתי את הסט נסיעות הקטנטן שכולל בתוכו 5 מברשות:

סט המברשות המוקטן


מברשת פודרה-
המברשת היחידה שלא משמשת אותי למה שאמורה לשמש-אני פשוט לא מניחה איתה פודרה מהסיבה הפשוטה שהיא קטנה מידי ודחוסה מידי למשימה-אני אוהבת מברשות פלפיות שירפרפו על הפנים עם הפודרה ובכך אקבל מראה קליל.
המברשת הזו פשוט דחוסה מידי למשימה הזו,לעומת זאת היא מתאימה נהדר להנחת סומק וכנראה שכך תמשיך לשמש אותי.

מברשת קונטור-
מברשת הקונטור נהדרת קטנה ונוחה לאחיזה מבצעת את העבודה כמו שצריך נותנת דגש מדוייק של עצם הלחי והכי חשוב אוספת כמו חומר שאפשר "לבנות" איתה את התוצאה שמחפשים!
בהחלט המברשת החביבה עלי בסט.

מברשת הפודרה והקונטור


מברשת זוויתית-

מברשת קטנטנה ששימשה אותי נאמנות בהנחת איילנר-ומה אני אגיד בנות אני בהחלט מרוצה ממנה הסיבים מספיק דחוסים בכדי שלא תאבד מצורתה ותשאר מספיק קשוחה על מנת לסרטט קו ישר.
מקווה שאחרי חפיפה לא יהיו שוונצים.
אידיאלית לנסיעות אבל צריך להתרגל לידית הקצרה בהחלט יכול להוות בעיה בסרטוט האיילנר אבל כל אחת ומה שנוח לה-לי אישית זה לא הפריע כל כך!

מברשת טשטושים ומברשת כדורית-

על שניהן אגיד שהן מצויינות מבצעות בדיוק את מה שצריכות לבצע, והסיבים שלהן מאוד נעימים .
עם המברשת הכדורית הצלחתי להגיע לתוצאות מאוד מדוייקות בגלל היותה קטנה והיא תשמש אותי ביומיום כי היא עושה מה שאחרות לא מצליחות לבצע- וזה דיוק, כך שהיא מומלצת בחום.
המברשת טשטושים נחמדה אבל רק לשימוש בנסיעות כי לא כל כך נוח לאחוז בה ביומיום בגלל הידית הקצרה-בנסיעות לעומת זאת אפשר להתפשר כי בכל זאת היא קומפקטית וכאן הסדר עדיפויות קובע!




אציין שעם ארסנל של 5 המברשות הללו אפשר להגיע בקלות למראה מושקע בכל נסיעה, או אפילו לקחת בתיק לריטאצ'ים במהלך היום-כל אחת ומה שתחליט בשביל עצמה.
אני חושבת שזאת קניה נהדרת גם בתור מתנה וגם לעצמך אם את חושקת בסט מברשות אכותיות מאוד שיהיו נגישות ON THE WAY.

עד כאן להיום-הבוטן קורא לי לטפל בו-אבל אתן מוזמנות לעקוב באינסטגרם ובפייסבוק שם כנראה אהיה פעילה יותר ביומיום!
עד לפעם הבאה...

2 comments :

  1. חולה על אנטונים! המברשות שלהם נהדרות!

    ReplyDelete
    Replies
    1. בנתיים גמאני מבסוטה...אבל מחכה לסומק להתרשמות :)

      Delete

Follow @ Harleyquinn606