Mac Make up show

אני יודעת שמתקרב יום האהבה והפייסבוק ובלוגוספרה מפוצצים בפוסטים סליזיים וורודים שמדברים על כל הוורוד החדש שיצא לפני שניה.
אין לי שום דבר נגד יום האהבה נהפוכו אולי אני ובעלי נתפנק באיזה ארוחת ערב נחמדה-כי כשיש סיבה למסיבה אנחנו הראשונים בתור.
אבל השנה אני לא במצב רוח ליום האהבה ובמקום זה אפנק אותכן בפוסט טרנדי ביותר.
למי שלא יודעת אני מתחילה החודש קורס איפור באקדמיה של מיקי בוגנים וחשבתי שלקפוץ לתצוגת הטרנדים של איפור כלות שנת 2015 מבית מאק (פיווו איזה שם ארוך) יהיה רעיון מעולה.

תמונה נלקחה מתוך העמוד של נטע



כשהגעתי למקום נדהמתי מהרמה הגבוה שבה הכל היה מאורגן, באמצע האולם הייתה במה ומלפניה כיסאות לכל מה שהגיע לתצוגה, בצדדים היו תחנות אוכל עם מטעמים משובחים וטעימים שעוררו תיאבון, הוגש יין לבן ושמפניה ואפשר היה לדמיין שאני בבראנץ' בניו יורק השיקית.


לאחר הבראנץ' התיישבנו בכדי לסבן אוזניינו ועינינו ביצירות המופת של שני נשים מאוד מוכשרות הראשונה נטע סזקלי והשניה מישל לי קולינס. נטע המאפרת הראשית של מאק ישראל ומישל של דרום אפריקה ושניהן ביחד מקסימות ומוכשרות מאוד!

הוצגו בפנינו 4 לוקים שונים לאיפור כלות ומוצרים חדשים ומעניינים אני לא אפרט את כל רשימת המוצרים שבהן השתמשו אבל אציג בפניכן טיפים וטרנדים שליקטתי במהלך התצוגה.

אז בגזרת הטרנדים גם נטע וגם מישל נתנו להבין ש Less is more והן לא העמיסו יותר מידי איפור מעושן וכבד הכל נעשה ביד קלילה ומקצועית.
השנה יהיה מאוד טרנדי איילנר חתולי או כמו שאמרה מישל "baby cat eyeliner" מעבר לזה שהיא הדגימה איילנר קצרצר ומדוייק מישל בחרה בצבע כחול רויאל להדגשת העינים מה שנראה לי מאוד מיוחד.

ניתן גם לשים לב להארות המאוד עדינות על המצח, האף ועצמות הלחיים זה מה שנקרא עבודה מודגשת ועדינה.

BABY CAT EYELINER בצבע כחול רויאל


גם מישל וגם נטע נתנו להבין שההתמקדות העיקרית העונה היא בריסים ובאיילנר ונטע הדגימה שיטה של הדבקת ריסים מאלכותיות שנראו עליי לא פחות ממדהים וטבעי כשניסיתי לבד בבית.
הרעיון הוא להדביק ריסים מופרדים מתחת לריסים ולא מעל וכשניסיתי בבית לא להאמין כמה טבעי ויפה זה נראה.


תמונה מהעמוד של נטע
ניתן לראות את שיטת הריסים הטבעיות והשפתיים המודגשות.

שימו לב שבשתי המראות שיצרו גם נטע וגם מישל יש התמקדות של הדגשה לחלק אחד של הפנים-או עיניים או שפתיים.
מראה מאוד נקי.

עוד טרנד נהדר שהציגה מישל זהו טרנד הנמשים, אומנם היום אנחנו משתדלים להסתיר את כל מה שלא מוצא חן בעינינו על העור, מישל דווקא הסבירה שהיום המאפרים אוהבים להשתמש בתכונות טבעיות של הפנים ולהדגיש אותם ובמידה ואין אז אולי אפילו ליצור.
לגבי הגבות הובהר חד וחלק שהעונה דגש על גבות מסודרות ומלאות שמסורקות כלפי זהוי שיטה שבעצם נועדה "לפתוח" את שטח העין.
מצד שמאל נמשים מזוייפים שמישל יצרה על דוגמנית
ועל הדוגמנית מימין ניתן לראות את טרנד הגבות


עוד טיפים נהדרים מפי נטע ומישל:

אם אתם רוצים לחזק עמידות ולהפוך מוצר אבקה למוצר קרמי כל מה שצריך לעשות זה להשפריץ על המברשת ביד קלה מהפיקס פלוס של מאק.-נטע



ליצירת מראה מודגש אך לא עמוס יש לרכז את כל החומר במרכז הפנים ולמשוך אותו כלפי חוץ, כך נוציא את המיטב מהחומר שנשתמש בו.-נטע



הלקסיר המיוחד שנטע יוצרת:
חצי בקבוק פיקס פלוס של מאק, כמה טיפות של שמן מאק ותהרגו אותי אני לא זוכרת מה עוד היא מכניסה לשם אבל זה החומר שאיתו היא מתחילה את העבודה על הפנים.
מה שהזכיר לי טיפ נהדר שגוס וויין העלה לערוץ שלו ששם הוא מוסיף טיפה של שמן למייקאפ מה שעוזר ליצור מראה בריא וקורן וכך עשתה גם נטע.
אם זה טוב למאפרים המובלים למה שזה לא יהיה טוב לנו לפשוטי העם?

אולי חלקכן מכירות את השיטת של הנחת ההילייטר עם מברשת מניפה אבל אני מודה שהתוודתי אליה כשמישל התחילה להדגים אותה.

תמונה נלקחה מהעמוד של נטע


תמונה נלקחה מהעמוד של נטע
האיפור שהכי אהבתי-כפי שמישל ציינה מראה אריסטוקרטי.



לסיכום אציין שלא רק שיצא לי ללמוד אלא גם נהנתי בטירוף מהעבודה שהציגו מישל ונטע.
זכינו לראות בפעולה מוצרי מאק מהקולקציות החדשות כמו סומק והיילטר מהקולקציה של טולדו,
היילטר מהקולקציה של סינדרלה שתגיע בתחילת מרץ לארץ, מישל הדגימה אבקת קונטור מקולקצית סטודיו סקולפט שיצאה כמה ימים אחרי במאק.

קולקצית הסינדרלה 



בסוף האירוע זכינו לקבל במתנה תוחם שפתיים בגוון CURRANT ומסקרה שנטע הציגה על הדוגמנית Haute & naughty.
רק העלות של המוצרים כיסתה את הסכום ששילמתי על ההרצאה, מעבר לזה שהיה אוכל ושתיה ועוד קיבלנו שובר של 100 שקלים לקניה במאק.
היה אירוע מהנה, מלמד שרק עוד יותר עזר לי להיסגר על הלימודים שלי אצל מיקי בוגנים.
מקווה שנהנתן כמו שאני נהנתי.
תמונה מהרשת



תמונה מהעמוד של נטע


מזכירה למי ששכחה שבעמוד שלי בפייסבוק מתקיימת הגרלה של פלטת בובי בראון שתסגר ב15 לחודש, תזדרזו להירשם.
בנוסף אתן מוזמנות לקפוץ לאינסטה או סתם לכתוב לי.



סיונרה ליידיס
XOXOX


4 comments :

  1. בובה את אהבת יותר את המראה או הפטמה, אני כזה מסתכלת ואז פתאום קולטת את זה "הופ שלום לך" חחחח האיפור מדהים!

    ReplyDelete
    Replies
    1. אין על גוף של אישה-יצירת אומנות.

      Delete
  2. המסקרה הזו מעולה!! היו לי כמה ממנה בעבר והיא פשוט נהדרת!!

    ReplyDelete
    Replies
    1. טרם נוסתה אהל הגימיק נחמד:)

      Delete

Follow @ Harleyquinn606