Smashbox water primer

אם אתן חובבות קיצורי זמנים ומשתדלות להתאפר בטכניקות שיעזרו לכן לצאת מהבית ב5 דקות, אז ברוכות הבאות לפוסט שיחסוך לכן זמן וכסף.
למה כסף אתן שואלות?
כי זמן זה כסף :)

הכירו את החבר החדש במשפחה!
מיי פרימר של חברת Smashbox ברוך הבא.







אז אחרי שראיתן את החתיך אספר לכן עליו אז למי שלא שמעה ולא מכירה אז חברת Smashbox הוציאה פריימר חדש לשוק שנקרא Photo Finish Primer Water.
זהו בעצם פריימר בתרסיס מיימי אשר תפקידו בכוח להכין את משטח העבודה וליתר דיוק את הפנים שלנו לאיפור.

אני מהאנשים שלא מוותרים על קרם לחות טוב לפני המייקאפ לפעמים אני מוותרת על פריימר אבל היי זה רק כי אני לא אוהבת להעמיס, במיוחד אם זה פריימר סיליקוני זה מרגיש לי מאוד עמוס, מזדהות?
אז כאן נכנס לתמונה התרסיס שעוזר לי לוותר על הקרם ומצליח לתפקד כמולטי-טסקר. הוא שומר על לחות הפנים לאורך היום וגם מותיר את המייקאפ במצב תקין.
לא רע בכלל אם להתחשב בעובדה שכל שאר הפריימרים לא שמעו על המושג "לחות".

בנות אם יש לכן עור רגיש שלא מקבל בטוב שמנים וסיליקונים ואלכוהול מייבש לכן את העור התכשיר הזה יכול להיות המענה לבעיות שלכן. התכשיר נטול כל רוע כזה (אלכוהול) או אחר (שמנים וסילוקונים) ובעצם משמש יותר כמיי לחות אני נוטה להשוות אותו לפיקס פלוס של מאק.

בשימוש קבוע של שבועיים אני עליתי על כמה דברים חלקם טובים וחלקם פחות ואני כאן כדי לשים את כל הקלפים על השולחן.



 השימוש במוצר מאוד פשוט ומרענן.
הוצאת את הבקבוק-פששש פשש פששש וסיימנו, הידיים נשארות נקיות והנקבוביות לא נסתמות על עור הפנים.
המים נספגים במהירות ואין צורך להמתין רבע שעה לספיגה, לאחר ריסוס מהיר המתנה של כדקה וחצי מספיקה.
השכבה שמרסיסים לא מורגשת- אני תמיד משתדלת שהפנים לא יראו עמוסות בהרבה חומרים ולפעמים זה כן קורה עם פריימרים סיליקוניים כי הם דיי כבדים. השכבה הזו כאילו לא קיימת - מה שנהדר!
הפריימר מצליח להחיות טיפה מייקאפים שמייבשים, כך שאם יש לכן משהו בסיגנון אתן בכייף יכולות לנסות להחיות אותו עם הפריימר הזה.

 בננות- אם אתן מחכות לפריימר שיעשה פלאים לעור וישאיר את המייקאפ על הפנים לאורך כל היום אז זאת משאלה שתוכלו לבקש מדבק 3 שניות!
תסכימו איתו שאף פריימר בעולם לא יעמוד בפניי הידיים היפות שלכן שנוטות לגעת בפנים במהלך היום.
בין אם יש לכן נטייה להישען על היד עם הלחי בשיעור לבין אם אתן נוטות לשוחח הרבה בנייד שום דבר לא לנצח ומייקאפ יורד מעור הפנים במהלך היום.
הפריימר הזה לא שונה מאחרים ולא עושה קסמים מבחינת העמידות, הוא גם לא מתיימר להיות כזה אבל הוא כן נותן מענה ללחות כמו שהוא מבטיח. המייקאפ נשאר עליי בדיוק אותה כמות זמן כמו שהיה נשאר עליי אילו הייתי משתמשת בפריימר אחר כך שזהו שיקולכן אם אתן צריכות פריימר כזה בארון איפור.

להבדיל מתכשירים אחרים בעקבות שימוש בפריימר לא היו לי בעיות בעור, לא פריחה ולא חצ'קונים שקפצו לביקור פתע.
לאחר שימוש בפריימרים סיליקוניים קורה שיוצא לי פצעון סורר איפשהוא על הפנים וזה דיי מבאס.
כך שזאת נקודה מעולה.




ועכשיו אעבור לכמה נקודות שפחות אהבתי בתכשיר:

בואו נדבר על הריח שלו רגע, אני לא יודעת איך לתאר אותו בדיוק אבל הוא לא מהחביבים עליי.
למזלי הוא מורגש רק כאשר משפריצים ולאחר מכן זה נעלם כלא היה ככה שאני מתמודדת איתו יפה.

התרסיס הזה או כל תרסיס אחר לא באמת מכסה את כל השטח הפנים- או לפחות זה מה שאני נוטה להאמין בו.
אז לאחר כל ריסוס אני מפזרת את המים על כל איזור הפנים עם האצבעות, אתן לא חייבות לעשות זאת, זה פאק במערכת שלי. אבל ככהזה עוזר לחומר להיספג מהר יותר, ושנית כך אני מוודאה שכל אזור בפנים קיבל כמות שווה של חומר.

נקודה נוספת וחשובה היא שלטעמי התכשיר לא יתאים לעור שומני או לעור בעייתי שתרצו "להחליק" ולהסתיר בו פגמים.
הוא דיי קליל והמטרה שלו לא להחליק את עור הפנים או להסתיר פגמים בעור אלא רק לתת לחות, אז אל תצפו ממנו להחליף את הפריימר הסיליקוני של SMASHBOX.

תמונה נלקחה מהרשת

לבסוף אציין שלפי דעתי אפשר להשתמש בו גם מעל איפור בתור תרסיס מרענן או תכשיר המוסיף לחות.
עשיתי את זה מספר פעמים וזה לא גרם לנזילות והאיפור לא זז מהמקום כך שאל תחששו לרענן איתו איפור עייף.


מסקנות:

תכשיר לא רע אשר מבצע את מה שהוא מבטיח אבל בהחלט אפשר לאמר שהוא קניית פינוק.
הוא נהדר לבנות עם עור רגיל, יבש או רגיש שמחפשות פריימר מזין - זו התשובה לכל הבעיות שלכן.
בנות עם עור שומני, או סתם בנות שמחפשות להחליק את העור זה לא המענה בשבילכן וחבל על הכסף שתוציאו.
אני אישית מרוצה מהקניה וזה עובד בשביל העור שלי נהדר כך שלא אהסס לרכוש בשנית.


* שימו לב הפריימר עוד לא נמכר בארץ וכרגע אני לא שמעתי שגם הולך להגיע למחוזותינו, במידה ותרצו להזמין את מוזמנות לקפוץ לספורה או לחלופין לאיביי.


זהו להיום אני יודעת שהרבה התעניינו לגבי דעתי הכנה ואני מקווה שהתרשמתן לשביעות רצונכן.
מוזמנות לעקוב אחר עידכונים בפייסבוק ובאינסטה.


XOXOX

16 comments :

  1. מכירה את הפריימר שלהם והוא מושלם לדעתי. עכשיו אאלץ לנסות את זה גם. ניראה מעולה

    ReplyDelete
    Replies
    1. מקווה שתהני כמו שאני נהנת.
      משום מה אני מושיטה את היד רק אליו...בגלל קלילות השימוש ובמיוחד בגלל שהידיים נשארות נקיות!

      Delete
  2. לצערי הוא לא האחד בשבילי, העור שלי גרוע ואני חייבת סוס עבודה רציני..

    ReplyDelete
    Replies
    1. הוא בטוח לא מענה לכל אחת!
      לפחות את יודעת מה את לא צריכה ;)

      Delete
  3. נשמע כמו ה"מקבע" של איל מקיאג', מכיל בעיקר לחות, מרענן את הפנים אבל לא נחשב כפריימר מחליק ... סה"כ זה נשמע די גימיקי, תודה על הסקירה !!!

    ReplyDelete
    Replies
    1. הוא סוג של פיקס פלוס זה לפחות מה שאני נוטה להאמין בו :)

      Delete
  4. האמת שאני לא משתמשת בפריימר בכלל אז אולי זה יהיה פתרון טוב עבורי...

    ReplyDelete
  5. עזבי רגע את הפוסט ובואי נדבר על הסרטון החמוווווווווווווודדד הזה! גאונות!

    ReplyDelete
  6. עשית לי חשק לנסות אותו! כשאסיים את הפיקס פלוס של מאק אתן לו צ'אנס. נשמע על עיקרון דומה :)

    ReplyDelete
  7. תודה רבה על הסקירה :) חשבתי לנסות אותו, אבל באמת יש מצב שעם העור השומני שלי זה פשוט לא יספיק...
    יש לי כרגע את הפריימר השקוף הרגיל והוא מדהים, ואני חייבת לנסות את הפריימר הכחול שגם נותן לחות.

    ReplyDelete
    Replies
    1. ממליצה בחום על פריימר אחר לפנים שנוטות לשומניות.

      Delete
  8. תכשירים מסריחים?! לא בבית ספרנו!

    ReplyDelete
    Replies
    1. לא הייתי אומרת שהוא מסריח זאת מילה קצת קיצונית בשביל הריח.
      אבל הוא לא מתחבב עליי.

      Delete

Follow @ Harleyquinn606