שופינג דוט קום חלק 2

שלום לכן!
היום אני מביאה לכן את החלק השני של פוסט הקניות הגדול!
אני יודעת שחסר פה מלא אתרים שאתן בטח מכירות, אז קודם כל כפי שציינתי בפוסט הראשון אני ממליצה על אתרי קניה שאני מכירה, ושאני אוהבת לרכוש מהם.
ושנית כל אני תמיד אשמח לגלות משהו חדש, כך שאשמח לשמוע על עוד עולמות שלא גיליתי.

אני יודעת שהבטחתי פוסט על ביגוד, אקססוריז, שטויות לבית ועוד כל מיני אבל לפני כן אסיים עם האיפור.


מהפוסט על קולור פופ




אתרי איפור וטיפוח שלא שולחים ישירות לארץ


ספורה/ SEPHORA

רשת האיפור הנחשקת בעולם בעלת אתר שלצערנו לא שולח לארץ, מכורה אמיתית יודעת ששום דבר לא יעמוד בינה לבין השקה של מוצר שקר כלשהוא, ותזמין ישירות מהאתר בעזרת חברת שילוח (לדוגמא BUY2USA).
האתר מכיל בתוכו את כל החברות הנחשקות ביותר ואחראי להרבה שיתופי פעולה שנמכרים רק בו, בנוסף משיק קולקציות הרבה לפני שהן נמכרות באתרים אחרים ברשת.

המלצותי לקניינית המתחילה הן קודם כל להירשם לאתר בכדי לצבור ניקוד בכל קניה. בהמשך הדרך הניקוד יקנה לך מתנות ויכניס אותך לרשימת הVIP של הרשת אשר מידי פעם תאפשר לך לרכוש קולקציות לפני כולן, או לקבל מתנות שוות יותר ממשתמשים שעוד לא הגיעו לVIP.
לפירמידת הVIP יש 3 מעגלים- עליהם תוכלו לקרוא באתר של הרשת.

*חשוב לציין שהאתר לא תמיד שולח גם לכתובת הפיקטיבית שמסופקת ע"י חברות השילוח, והרבה פעמים מבטלים הזמנות.
המלצה שלי לנסות להזמין מהסלולרי- לי אישית זה עזר.


NORDSTROM/נורדסטרום

קודם כל תסלחו לי אם לא אדייק כי עוד לא יצא לי להזמין מנורדסטרום אבל בהחלט הרבה פעמים הפיתוי היה שם.
לפי מה שידוע לי נורדסטרום שולחת חלקית לארץ, יצא לי לראות בסל שכן ניתן לשלם משלוח (שעולה הון תועפות) לפריט של מעצב.
אבל לפי מה שידוע לי נורדסטרום לא שולחת איפור לארץ, אז גם כאן אפשר לנסות לעקוף את זה עם חברת שילוח.


BATH AND BODY WORKS

רשת באת' אנד בודי שמוכרת מאוד בעזרת מוצרי הטיפוח שלה, מוכרת באתר שלה את כל המוצרים השווים מאוד ומשיקה לאתר מבצעים יחודיים וקולקציות שנמכרות רק בארה"ב.
אני אישית ממליצה להשקיע בנרות של החברה שמפיצים ריחות נהדרים, ולסקור את המוצרי טיפוח בחיפוש אחר ריחות נעימים.


THE BODY SHOP

חברת בודי שופ העולמית אומנם לא קשורה לבודי שופ בארץ, אבל היא הרבה יותר שווה ממה שמציעים לנו כאן.
היא מפורסמת מאוד בעיקר ע"י מוצרי הטיפוח שלה, כל מי שמתחברת ללין/סבון של פעם והלאה, תתחבר גם למוצרים של החברה.
בהמלצתי לנסות את החמאות גוף שלה שמאוד מומלצות ברחבי הרשת העולמית.


ZOEVA

חברת האיפור זואיבה התפרסמה בעיקר בזמן האחרון, השמועה אומרת שהמברשות שלהם נהדרות, ובהחלט משתוות לסיגמא וחלק אומרים שאף שוות יותר.
אני לא מכירה אישית אבל אני מאמינה שאין עשן בלי מדורה, ושכנראה יש מה לאהוב.
טעות נפלה בחלקי ואני מתקנת את עצמי את זואיבה אפשר לרכוש באתר הרשמי.
תהנו!


MEMEBOX

אתר אמרקאי אשר שולח קופסאות הפתעה בנושאים שונים עם מוצרים קוריאניים.
קודםכל  לסקירה של קופסא מימי אפשר ללחוץ  כאן או כאן, כך תוכלו להבין את הקונספט יותר מהר.
בעברו האתר היה שולח לארץ אבל היום כבר לא, עדיין שווה לעקוב ולפעמים אולי לרכוש קופסאות עם חברת שילוח על מנת לזכות במנת מוצרי יוקרה קוריאניים.


קוסמטיקת אינדי



אם לא שמעתן עד עכשיו על החברה הזו אתן נמצאות באיחור קטסטרופלי, זו אולי חברת האינדי המדוברת ביותר בזמן האחרון.
קולור פופ הכניסה רוח חדשה וצעירה לשוק, והביאה מוצרים איכותיים עם מרקמים שעוד לא הכירו.
למי שעוד לא ראתה את הצלליות ממליצה בחום להיכנס לסקירות שלי כאן וגם כאן תתרשמו מהסווטצ'ים ותגלו על איזה מרקם מיוחד אני מדברת.
מי שבוחרת לרכוש שתדע שהחברה לא שולחת מוצריה לארץ ויש להצטייד בחברת שילוח.
אל דאגה זה עדיין יהיה שווה מאוד גם אחרי התוספת מחיר.



עוד חברת אינדי אשר מוכרת ותפסה תאוצה בעיקר בגלל שיתוף הפעולה שלה עם הבלוגרית ג'קלין היל.
למי שמעוניינת להבין על מה כל המהומה, חייבת לנסות לפחות שפתון אחד של החברה בכדי להעריך את ההייפ שנוצר.
לטעמי העיצוב של הליפסטיק (מכורה לזהב אמרתי כבר?).


FEMME FATALE

אתר המאגד בתוכו כל מיני חברות אינדי קטנות ופחות מוכרות, לחובבות הלקים האתר מכיל את החברה dance legend.
לי אישית לא יצא לרכוש מהאתר, אבל ראיתי שהוא כן שולח לארץ.
אם מישהי הזמינה אשמח לשמוע רשמים.

MELT COSMETICS

מלט קוסמטיקס מוכרת גוונים מיוחדים, למי שמכירה יודעת שאפשר למצוא פה כל צבע יחודי לשפתיים באיכות מאוד גבוה.
שווה גם לשים עין הצלליות של החברה.

LA SPLASH

חברת אינדי נוספת שלאט לאט מחלחלת לתודעה של הקהל, היא נמכרת בין היתר גם במייקאפגיק וגם אצל מורפי.
אחלה שפתונים עמידים, בצבעים מאודדדדדד יפים. (צפו לסקירה בעתיד)
מאוד ממליצה לבדוק את האתר, לפי הבנתי הם הוציאו גם איילנרים צבעוניים משגעים!

DOSE OF COLORS

וכאן יחד עם המלצה על האתר אמליץ בלב שלם על השקעה בשפתונים.
בנות אם בא לכן צבע מדהים, שלא מייבש את השפתיים וממש נשאר להרבה זמן, זה המקום להזמין ממנו!
האתר מוכר גם ריסים מהממים.





בפוסט הבא בסדרה אאחד סתם אתרים כייפים שאני אוהבת להזמין מהם, שמספקים כל מיני שטויות ובניהם בגדים, אקססוריז לבית ועוד כל מיני פיצ'עפקס.

*שימו לב שלא ציינתי את איביי, כי כולנו מכירים את איביי ואין צורך להוסיף.
*שימו לב שלא צויינו הרבה אתרים אחרים שאולי אתן מכירות.
קודם כל הדפים האלו ימשיכו להתעדכן כך ששווה לשמור את הלינק לעמוד ולקפוץ לבקר מידי פעם.
שנית כל ציינתי כבר בפוסט הקודם ואגיד שוב שאלו אתרי הקניות האהובים עליי, או כאלה שאני מכירה אבל עדיין לא הגעתי לרמה של ויקיפדיה אז אשמח לעידכונים ורעיונות מה עוד אפשר להוסיף.

שמחתי לאחד את כל האתרים האלו בשבילכן, ומאחלת לכולן המשך סופשבוע נעים!




XOXOXO

4 comments :

  1. איפה אפשר למצוא חברת שליחיות מהאתרים שלא שולחים לארץ ?

    ReplyDelete
  2. טוב, אני חייבת לשים את יידי על הקולורפאפ האלה!

    ReplyDelete

Follow @ Harleyquinn606