BLACK FRIDAY

החלטתי שהשנה כמו בכל שנה יש מספיק בלוגריות שעושות עבודת קודש ומפרסמות מבצעים לבלאק פרידיי AKA חברתי ביב שעושה כל שנה עבודת קודש-אז מומלץ ביותר לקפוץ לביקור!
אני החלטתי לעשות ויש ליסט של מוצרים שהייתי רוכשת בשמחה או שרכשתי ואני ממליצה להעיף עליהם מבט.
אחלק את הויש ליסט ל2 חלקים- הראשון יהיה אתרים ישראליים שבהם ניתן יהיה להשיג את המוצרים המומלצים שלי ואתרי חול.
שנתחיל?





אתר גילטי

אתר גילטי השנה מפציץ והישראליות זוכות להרבה מבצעים שווים אני אישית התחדשתי השנה בהרבה מוצרים מגילטי והשירות תמיד היה יוצא מן הכלל בגלל זה בלב שלם אתחיל מהאתר הזה.

למי שלא שמעה או לא ראתה באינסטה שלי את הסווטצ'ים לשימרים במהודרה המוגבלת של עופרה פיספסתם חתיכת המלצה!
למי שמכירה וגם למי שלא מכירה DUPETHAT שמפורסמים בעיקר באינסטה עשו שת"פ עם חברת עופרה והוציאו 2 שימרים מעלפים.
אני אישית ממליצה על שתיהם אבל במידה ויכולתי לבחור רק אחד אז הייתי ממליצה על YOU DEW YOU שיתאים לכמעט כלל הגוונים בישראל וכן גם לבנות עם פני חרסינה ובמיוחד לשזופות מבינינו.
לכבוד הבלאק פרידיי רק 96 שקלים ועד גמר המלאי (אל תשכחו שמהדורה מוגבלת)


וככה זה נראה על העור (כן יש לי על האף גם)

עוד המלצה מבית גילטי זה המשזף גוף של RCK!
אם אתן בקטע של גלואו, שימרים, אוהבת להראות זוהרות אז זה ב-ד-י-ו-ק החומר בשבילכן.
למי שלא יודעת מדובר על שימר נוזלי לגוף שברגע שמתקבע הוא לא זז מהמקום, מאפרות משתמשות בו כדי לתת גלואו בריא ויפה לכלות באזור הצאוור והכתפיים, זה מהמם במיוחד למי שהולכת לאירוע ורוצה להראות זוהרת ולא רוצה ללכלף את השימלה שלה.
כמובן שהוא יכול גם להתאים לפנים והכמות שלו תספיק לנצח במידה ולא תתקלחו בו.
בבלאק פרידיי ימכר ב224 שקלים



*חשוב לדעת!
גילטי יצאו במבצעים שווים לכבוד הבלאק פרידיי- ככה שמעבר לזה שכל המוצרים במבצע, ציפור לחשה לי שמי שתקנה באתר על סך 295 שח ותוסיף לסל הקניות את השמפו היבש של אמיקה תוכל לקבל אותו בחינם.
אבל שששש...לא שמעתן את זה ממני :)

מאק

כולן מזמן יודעות שמאק לא עושים אף פעם מבצעים-אבל מאק החליטו להשיק שפתון במיוחד לבלאק פרידיי שימכר רק באתר. בלעדיות כבר אמרנו?
ואם לא מספיק לכן השפתון (שמחירו אגב 90 שח) אז כשתכניסו אותו לסל הקניות תיווסף דוגמית של MAC STROBE CREAM ואם זה לא פינוק ממאק- אז מה כן?
אגב השפתון כהה, חורפי ונראה מעלף חושים :)



אתר לאוקסיטן

טוב זה אומנם לא מבצע לבלאק פרידיי אבל זה בהחלט חורפי כריסמסי שווה וזול!
לאוקסיטן שיווק באתר הישראלי שלהם קלנדר הפתעות כמו שנהוג למכור בחו"ל לכבוד חגי החורף מחירו עומד על 199 שח ותוכלו לקבל בקופסא 24 הפתעות כייפיות (כמובן שמוצרים שלהם).
אני את שלי הזמנתי- תמהרו לפני שיגמר :)

טוב ונטוס שניה לחו"ל נבדוק מה מציעים שם? :)

מייקאפ גיק

נתחיל ממייקאפ גיק- שאלוהים יעזור שלא עשתה שום דבר מיוחד לבלאק פרידיי אבל אמליץ בכל זאת על צלליות שאני אוהבת במידה ותחליטו לרכוש משהו אז אל תשכחו לזרוק אותה לסל :)

נתחיל מאהבת חיי- הפיגמנט הכי אהוב עליי בעולם INSOMNIA שנמצא בהנחה ועולה רק 6 דולר!

בתמונות הפיגמנט על השפתיים ועל העיניים מונח ומקובע בעזרת סילר של קריולן.




לאמיצות שבניכן- ואולי אין כאלה.
ממליצה בחום רב את הפלטה הזו של נבחרי הצלליות של מייקאפ גיק- הזמנתי אותה בזמנו במבצע ב140 דולר ולמזלי לא שילמתי במכס.
אז זה נטו לאוהבות הסיכונים :)
היום הפלטה במחיר של 160 דולר וכרגע לא מסתמן שתהיה במבצע.

בנוסף הבנתי שמייקאפ גיק תשיק סטים מיוחדים רק לבלאק פרידיי-שווה לעקוב ולראות מה יהיה לה להציע.

IHERB

איהרב נהיה אחד האתרים היותר אהובים בישראל וזה מובן מאליו כי הוא מציע הכל במחירים אטרקטיביים.
אז לחובבות האיפור אני יכולה להמליץ במיוחד עכשיו את המברשות של ריל טכניקס שנמצאות בהנחה.
לויש ליסט שלי נכנס הסט החדש והמנקה מברשות שהשיקו לא מזמן הבנות מריל טכניקס.
ועכשיו לשוס!
מוכנות?
במידה ותקנו את הסט החדש הזה

ותוסיפו לסל את המנקה מברשות החדש שריל טכניקס השיקו

אז תקבלו גם את הסט וגם את המנקה מברשות בסה"כ ב20 דולר!!! (רק הסט לבד עולה 30)
שווה ביותר במיוחד כשקשה להתאכזב מהמברשות שלהם.

בנוסף אני מאוד רוצה להמליץ על סט מוצרים מוקטנים (ערכת ניסיון) של חברת SUKI.
אולי חלקכן מכירות ואלי לא מכירות בכלל אבל לי אישית יצא לרכוש את הסט שמיועד בין היתר לעוד רגיש וזה בהחלט מציאת השנה-מבטיחה שזה עוד יכנס לפוסט נבחרי שנת 2015.


הסט מכיל:
שמן
פילינג
תחליב
טונר
וסבון פנים

מה שבעצם אומר שהסט מכיל את כל שלבי הניקיון והשמירה על העור פנים שלנו, ועם יד על הלב אני אקנה בגודל מלא על בטוח את הפילינג (מוצר חובה אחד מכל הקיט), שמן, ואת הסבון פנים.
לבנות שרוצות לנקות את הפנים הערכה מספיקה ל60 יום (כך מצויין על האריזה).

*מחירה עומד על 33 דולר +10% הנחה בצ'קטאאוט.

MORPHE

מורפי-האתר הכי אהוב עליי לרכישת ה-כ-ל בערך!
לאחרונה השיק 3 פלטות שיקיות ויפייפיות שאחת מהן נקראת פיקאסו ואני כל כך קונה אותה מחר!!!
קבלו:


ואם זה לא עושה לכן חשק לרוץ לאתר ולחרוש אותו לאורוכו ולרחובו ולפשוט עליו, אז אולי הריסים הזולים (רק 1.99$) והסופר איכותיים שמורפי מוכרים יעזרו לכם להחליט.

כתבתי עליהם ועל עוד דברים שווים כאן

*ריסים מספר 217 מומלצים במיוחד!



ביוטיביי

למכורה הסידרתית שאוספת בכפיה כל מהדורה מוגבלת (אהמ..אני בין היתר) אני ממליצה להציץ ולהתרשם מחברת ARTDECO שכל שנה מוציאים אריזות איפור מעוררות תיאבון במיוחד!
והשנה שוב הם בויש ליסט שלי :)





בפירוט למוצר נכתב שזה היילטר אבל אני בהחלט רואה איך אפשר להשתמש בזה בתור ברונזר או אפילו צלליות!
(רק שבדמיון לא רואה איך אפשר להשתמש בדבר כל כך יפה בכלל!)

למי שאוהבת לדפוק הופעה ולהוציא מהצלליות שבהן היא משתמשת את המקסימום המוצר הזה בשבילה.
סטילה השיקו (לפני שנה נדמה לי) את הצלליות פואיל האלה שמגיעות בסט עם צלוחית לעירבוב ועם בקבוקון שאיתו מערבבים את הצללית ואז! (הזקנה מתפצלת ל2 פליפי פלופי) הצללית נהיית סופר פיגמנטית ובהנחה על העפעף היא בהחלט צועקת 'סתכלו עלי'.




לאוהבות האמבטיות בחורף (כמוני) אני הייתי ממליצה לבדוק את הסט שמנים הזה של Aromatherapy Associates שמכיל 9 בקבוקונים כל אחת עם תערובת שמנים אחרת, שיתן כל פעם חווית אמבטיה שונה.
אני אישית מכורה לכל מה שקשור לאמבטיה ולקבל מתנה כזו, או להתנסות במוצר הזה (במידה ואקנה לבד) זו חוויה מרגשת בשבילי...(כבר אמרתי מכורה?)





ועוד משהו קטן...
אימהות לבנות- או לנשים שאוהבות אקססוריז וורודים הנה מסרק חמוד שנראה כמו אחלה הפתעה לקנות לעצמך, או לתת במתנה :)




ואחרונים חביבים אבל אני כבר הספקתי להוציא הזמנה מהם אלו הם כמובן סיגמא!!!
שכמו כל שונה גם השנה יעשו שילוח חינם ברחבי העולם,אני אישית נכנסתי למחלקת הSALE והזמנתי ב12$ את המברשות המוזהבות שלהם שיצאו יותר זולות מהליין הרגיל שעולה 14$ לאחת.

ואם יש מברשת א-ח-ת שאני אמליץ לרכוש אז זו E25 אהובתי הנצחית שהזמנתי עוד 2 ממנה, ולעולם לא ימאס לי ממנה והיא מושלמת לקפל העין וגם להנחה על העפעף וגם לטישטוש והיא מברשת המולטיטסקינג הכי מוצלחת שיצא לי לפגוש.
שלמות!


והמברשת השניה והחדשה שהזמנתי לעצמי (כל שאר המברשות שהזמנתי אלה מברשות ספר למה שכבר יש לי) זו הE70.
נבחן אותה כשתגיע אבל קשה לי לדמיין שאתאכזב.





זהו אלו ההמלצות והוויש ליסט שהרכבתי לעצמי ולכן השנה.
ניסיתי לגוון ולא לתת המלצות שחוזרות על עצמן במקומות אחרים, ואולי גם לתת לכן נקודת מבט אחרת על מוצרים שלא מדוברים ביומיום בקהילת האיפור והם שווים התייחסות לדעתי.
אני בהחלט ארכוש לעצמי חלק מהדברים ברשימה, ומחכה לשמוע גם ממכן במה אתן רוצות להתחדש.




עד כאן להיום,
נשיקות וחיבוקים
XOXOXO
הארלי

0 коммент. :

Follow @ Harleyquinn606