אוף טופיק: חבילות אחרונות

חשבתי להתחיל סדרת פוסטים נינוחים וכייפים שיקראו "אוף טופיק" שבהם אקשקש על מוצרים לבית, תכשיטים, ג'אג'טים אולי מקומות או הפקות שהששתתפתי בהם, סתם פרקים קטנים מהחיים שלי :)
היום רציתי להתלהב מכמה רכישות שעשיתי לאחרונה, האמת שאני יודעת שמחכות לי לפחות איזה 6 חבילות בבית של ההורים שלי,ושם מחכים לי דברים ממש מעניינים, אבל כנראה שנצטרך להסתפק בזה היום.
בעלי חזר שלשום מהדואר וקיבלתי דואר כל כך זוהר ושמח ומלא צבעים ושמחה שלא יכולתי שלא לחלוק אותו איתכן.







המטריושקות של גיא גיל, אהבה ממבט ראשון!
אומנם אני יודעת שלא הוא צייר אלא ציירת שעבדה איתו בשת"פ אבל אני ממליצה לקפוץ לפייסבוק שלו "העולם המופלא של גיא גיל" ולראות את התכשיטים שהוא מייצר, ואת כל הדברים הקסומים שנמכרים בחנות שלו.
אניוואי אני התאהבתי במטריושקות, אני חזרתי מלא שנים אחורה ונזכרתי בבית של סבתא שלי, ובכל המאפיינים של התרבות הרוסית והמטריושקות המצויירות והצבעוניות היו אחד הצעצועים האהובים עליי.
הציורים האלה הולכים לקשט את שידת האיפור שלי ברגע שתיבנה, אין סבלנות כבר לראות אותן על הקיר!!

בתמונות רואים גם את הצמידים החדשים שקיבלתי ממשלוח מASOS
אני מתה על הסיילים שהם עושים ואז באותה הזדמנות אפשר לפשפש במחלקת האקססוריז ולמצוא מלא מציאות במחירי ריצפה.

-לינק לצמיד-


-לינק לצמיד-

לצערי הצמיד הזהוב כבר לא במלאי, אבל אני בטוחה שיש להם עוד מלא דברים בסיגנון.
כשהתחלתי לבחור תכשיטים הגעתי למסקנה שאין לי סטים שיתחברו אחד לשני, אז החלטתי להתחדש בסט.

-לינק לצמיד-

-לינק לשרשרת-

-לינק לארנק חד קרן-

בחיפושים באתר אחר ארנק מטבעות נתקלתי בארנק חד קרן מושלם, לא יכולתי להיות יותר יתומת חדי קרן והתחדשתי לי.
על הציפורניים הלק החדש של ג'ייד בגוון NUDE LUXE מספר 80 למי שתוהה, והוא מושלם גם לחיילות שיכולות רק ורודים ניודיים וגם לעובדות משרד שצריכות לשאת לוק סולידי.


בתמונה הראשונה שהעלתי רואים את הקלאץ' הטרופי הזה, יש לי קטע עם פריטי לבוש טרופיים, משום מה הם קורצים לי ונראים כמו תוספת פרשית לכל לוק.


-לינק לקלאץ'-

חייבת לציין שהקלאץ' דיי גדול ויש לו גם כתפיה, ככה שהוא דיי נוח לקחת אותו לאירוע או יציאה.


אני פשוט מוכרחה להמליץ לכן על הפיג'מה הזו של חברת Chelsea peers שמוכרים פיג'מות ממש מתוקות ובאיכות יוצאת מן הכלל!
חייבת לציין שהבד של החולצה ממש נעים ורך, ואני לחלוטין מאוהבת וכנראה ארכוש לי עוד כמה מהחברה הזו.

-לינק לפיג'מה-

מקווה שנהנתן להציץ קצת לבחירות שלי לבית, לארון ולאקססוריז.
תכתבו לי בתגובות למטה אם פוסטים בסיגנון זה משהו שיכול לעניין אותכן ואם כן אז בטוח תראו מה עוד אני מקבלת בדואר.

אל תשכחו להירשם להגרלה שאוטוטו נגמרת של השפתונים של מאק.
וכמובן לעקוב אחרי באינסטוש ששם הכל מתעדכן הרבה לפני הבלוג!

שיהיה לכולן המשך יום נהדר,
אוהבת הראלי
XOXOXO

0 коммент. :

Follow @ Harleyquinn606