Sasha's state of mind

למי שעוקבת אחרי באינסטגרם  זה בטח לא חדש, אבל מי שלא מחוברת לעולם האינסטוש עוד לא מעודכנת לחלוטין!
GUILTY השיקו זה עתה (סופסוף אם מותר לי לציין) את המתחם הוירטואלי למכירת אקססוריז, כל מכורת איפור וטיפוח מוצאת פינה חמה בלב להשלים את הלוק עם איזה תכשיט מגניב שיוצר "באז" סביבה ומושך את כל תשומת הלב אליה (כמו כל אישה אמיתית).
עכשיו תוכלו להנות לא רק בקניות בדיוטי או בחנויות יעודיות בת"א אלא גם בבית מתחת לפוך מהתכשיטים של המעצבת SASHAS STATE OF MIND, למי מכן שדיפדפה במטוס בקטלוג הדיוטי בטוח שמה עין (או שתיים) על התכשיטים האלו.
אז מהיום תוכלו להנות במרחק נגיעה (קליק) מכל היופי הזה!


   


את התכשיטים תקבלו בקופסת ברזל קטנה ומעוצבת, היא משתלבת נהדר בארון תכשיטים גם אם לא תשימו שם את השרשרת. אני אישית שומרת בה עגילים קטנים.
בתוך הקופסא קיבלתי מגילטי את השרשרת הזהובה עם התליון של המנעול.
בהתחלה חשבתי שאתחבר יותר לשרשרת הכסופה אבל איכשהוא הזהב ממש בעל נוכחות ונראה היטב.
מאז שהתחלתי לשלב אותה ביומיום קיבלתי עליה אינספור מחמאות למרות שהיא נראת פשוט והיא בהחלט לא הבחירה שהייתי הולכת עליה, משום מה היא הצליחה למשוך אליה המון תשומת לב, מה שהחמיא לי מאוד!






ועוד 2 דוגמאות שאהבתי מאוד ואני זוממת לחמוד לעצמי ברגע שיעלו לאתר!


חובבות הפנדורה שבניכן ישמחו לגלות שגם כאן ניתן לרכוש שרשרת בסיס ואליה להתאים איזה תליון שתרצו!
עלי ניתן לראות את השרשרת הזו



קישור לשרשרת

ואת תליון המנעול הזה


קישור לתליון

הספקתי כבר לפשפש בשבילכן באתר והויש ליסט שלי התמלא עוד קצת!!
יש את אותה השרשרת רק בשחור 3>

לינק לשרשרת

ותליון תואם שפינטזתי עליו כבר כיאה לכל מלכה ;)




לינק לתליון


כמה מילים על השרשרת!
מנסיון עבר אני יודעת להעיד על עצמי שחוץ מכסף וזהב (וגם לפעמים זהב) חומרים אחרים לרוב משחירים עלי, וכך זה היה מילדות, בגלל זה אני נוטה לרכוש ר-ק תכשיטים מחומרים שאין להם סיכוי להשחיר (פלסטיק, כסף, זהב), ונורא הופתעתי לגלות שגם השרשרת הזו עד עתה מראה סימני עמידות שזה בעצם נקודת זכות מאוד גדולה לטובתה!
היא עדיין נוצצת כמו חדשה ולא מאבדת את הניצנוץ- מה שקורה לעיתים באקלים של ישראל לכל חומר בערך.
אני מאוהבת לחלוטין בקונספט ובאיכות ולא אהסס לרכוש לעצמי כפינוק עוד תליונים ואולי שרשראות אחרות.


למי שמעוניינת לרכוש לעצמה איזשהוא פינוקון אז היא מוזמנת לפשפש כבר היום באתר כל עוד יש שם 25% הנחה לכבוד ההשקה של כל מחלקת האקססוריז!
בנוסף לנרשמות לניוזלטר תוכלו לקבל עוד 10% אחוזי הנחה ואם זו לא רכישה ראשונה שלכן בגילטי אז אל תשכחו שבקופה יש גם אחוזי נאמנות.
בקיצור גילטי סידרו לכן אחלה דילים והנחות.

לאתר גילטי

*גילוי נאות- התכשיט התקבל לסקירה כמו שצויין בגוף הפוסט


כאן הייתי אני,
שיהיה לכן לילה מופלא
נישוקים וחיבוקים
XOXOXO

0 коммент. :

Follow @ Harleyquinn606