יום האישה!

להיות אישה זו לא בחירה אלא דרך חיים.
אנחנו מתחנכות מגיל קטן איך נכון ואיך לא להתנהג, איך להיות נערה, אימא, אישה, חברה הרבה דברים מוכתבים לנו מראש על ידיי החברה.
ובניהם גם האיפור שאותו אנחנו כל כך אוהבות, מיוצר בכדי לגלגל תעשיה של מליונים כל שנה.
כן עושים על הגב שלנו כסף, וכן אנחנו סאקריות שקונות כמויות כאלה של איפור.
אבל אני בגישה של, אם זה עושה לי טוב- אז למה לא?


תמיד בתור נשים הכתיבו לנו את הלוק העדין והיפה, הלחיים האדמדמות, והשפתיים הורדרדות.
לוק נסיכתי, נשי או סקסי הם קראו לזה, וזה כל כך מושרש בתודעה שלא אחת נתקלתי עם נשים שלא יכלו לקבל את העובדה שאני לובש שפתון שחור, ואף נאמר לי שזה מחריד ולא סקסי.
אספר לכן סוד...סקס אפיל נוטף מההתנהגות, מהדימוי גוף ומהתדר שאני משדרת החוצה וממש לא נמדד בחוקים, או צבעים.
היום החלטתי לחלוק מוצרים שאני אוהבת ליצור איתם מראה רך יותר ועדיין בועט, ומראה בועט יותר ועדיין רך.



הדבר הראשון שחשוב שיהיה אחיד ויפה ואתן יודועות למה אני מתכוונת וזה המייקאפ- עם כל האהבה שלי למייקאפים עמידים ולפודרות, אני אוהבת שיהיה לי איתי תמיד מייקאפ לטאצ'רפים שיהיה נוח לנשיאה בתיק- וכאן נכנסים לאופנה הקושנים הקוריאניים.
ללא ספק אחד המוצרים הפחות אהובים של מכורות נקיון, ועדיין איכשהוא התברג לשיגרת הטיפוח והאיפור של המעצמה שהכי מחמירה עם איכות המוצרים שלה.





הקושן האהוב עליי לאחרונה זה הקושן של חברת לאנג' הקוריאנית, חברה שללא ספק נחשבת כיוקרתית מבין המותגים בשוק, ויש הרבה הייפ סביב מוצרי הטיפוח שלהם, אבל תנו לי להגיד שהקושן הספציפי הזה נראה נהדר על העור.
אני נוטה להשתמש בספוגית חד פעמית כל פעם שאני משתמשת בו אבל מבחינתי זו לא טירחה כי ככה או ככה אני תמיד עם מברשת נקיה/חדשה כשאני מתחילה להתאפר- ככה שפה אני מצמצמת את הפגיעה במוצר (כי טובלים בו את המברשת ואני תמיד חוששת שחיידקים יתחילו להרוס את המוצר בטרם עת).

לגבי עמידות, לא נרשמו ביצועים מיוחדים אבל גם לא כושלים, המייקאפ ממוצע למדיי וללא פידור לא ישרוד בקיץ הישראלי זמן רב, אבל בכל זאת היכולת של הניידות שלו מחפרת לטעמי על העמידות הבינונית.

אמליץ עליו לחובבות הז'אנר כמוני- או לכאלה שרוצות להתנסות במשהו חדש.




הסמקים הכי פיגמנטיים בארון האיפור- אני חושבת שמילאני צלחו וקלעו בול עם הפורמולה הפיגמנטית, המעלפת והעמידה כשייצרו את הסדרה של הסמקים האפויים.
מה שאני אוהבת במוצרים פיגמנטיים זה את יכולת הבניה שלהם על הפנים, יש כאלה שנגיעה אחת מספיקה בכדי שתראו כמו ליצן, ואני אוהבת את אלה הפיגמנטיים שניתנים לבניה על הפנים.
וכאן מילאני זה בדיוק כוח העזר המושלם!
ובואו נעצור לדבר על הצבע האהוב עליי מבין שניהם וזה BERRY AMORE שמחמיא לדעתי לשילגיות כי נותן אדמומיות של דובדבן- אין על עור סמוק טבעי :)

מבחינת העמידות אפשר לסמוך עליהם להישאר שעות מרובות על הלחיים ולהנעים את האווירה עם נוכחותם גם בסוף היום.
הם דוהים בצורה מחמיאה מה שמבחינתי מוסיף להם נקודת בונוס !


צללית סטיק של ג'ורג'יו ארמני בגוון שחור!
אוחחח כמה זמן אני רוצה כבר לקשקש עליה בבלוג אבל כל הזמן שוכחת!
מבחינת מעושנים חורפיים עצלנים זה הכלי המושלם שאיתו אפשר לסיים את מלאכת הטישטוש תוך 5 דקות- שלא כמו עם צללית שחורה שמלכלכת ומנשירה כמויות אבקה שלא היו מביישות את טינקרבל, כאן הסיפור שונה וברגע שהצללית מונחת על העפעף ואתן מתחילות לטשטש אותה כלפי השקע היא נטמעת ונהיית עמידה ונראת לחלוטין כמו צללית ולא כמו קרם שהנחתן על העפעף.


כמו שניתן לראות בתמונה מהאנסטוש שלי השתמשתי רק בצללית של ארמני ומעליה באמצע טפחתי עם אצבע קצת מהצללית של BAE של קולורפופ ליצירת אפקט מנצנץ.
מאוהבת לחלוטין במוצר וממליצה לכל אחת שיהיה לה סטיק כזה בארון.


אם שאלתן את עצמכן מזה הניוד ההורס הזה על השפתיים שלי- אז זה התוחם של גולדן רוז בגוון 501 שפשוט הניוד המושלם והאהוב עליי בזמן האחרון.
משום מה גם מצליח לשרוד על השפתיים שלי בין הארוחות במידה ואני רק שותה.
בתור תוחם הוא מושלם ואני לחלוטין אוהבת את הצבע שלו.

והשימר הסופר מושלם של עופרה שנחרש אצלי לאחרונה בתיק איפור!


אם החמאתי והיללתי את השימרים של של עופרה עם הצמד של DUPETHAT אז הגלגל פיצה של עופרה הגשים לי חלום ושילב את ההיילטרים האהובים עליי עם עוד 3 צבעים חדשים, כי מי לא אוהב לגוון?
מה שכן אתן תוהות מה תעשו עם הצבעים שלא מתאימים לכן?
אובכן אני יודעת שהרבה המליצו לשלב אותן בתור צלליות, ואני ניסיתי את זה מספר פעמים ואני כאן לדווח כי בתור צלליות השימר לא עושה את העבודה ונעלם מגלגל העין דיי מהר ובצורה לא מחמיאה- ילדים אל תנסו את זה בבית.
אני מוצאת שימוש ל4 מתוך ה5 צבעים שיש בגלגל ואני כן נהנת ממנו המון, מה שבטוח זה שבמחיר של 96 שקלים עדיף 5 צבעים מאשר שימר אחד של DUPETHAT.
אגב לגבי השוואת צבעים זה לחלוטין דיופ ואפשר לראות סווטצ'ים בתמונה השלישית שבה אני משווה את השימרים של DUPRTHAT לגלגל החדש של עופרה .
מימין ההיילטרים של של DUPETHAT ומשמאל מהגלגל של עופרה- אני אישית חושבת שהם זהים לחלוטין.





איזכור אחרון לפוסט זה זו המברשת מניפה של וויין גוס.
ליידיס- מברשת מניפה זו אחת המברשות הכי פחות מוערכות נכון שיש בשוק, רבות הנשים שחושבות שזו לא מברשת חובה בבית, או בתהליך האיפור אבל אני נוטה לחלוק על דעתן.
ואני דיי משוכנעת שזו ה-מברשת בה' הידיעה שאני הכי אוהבת שיהיה לי ספרים ממני כי אני משתמשת בה ה-מ-ו-ן!
אבל ספציפית המברשת מניפה של וויין היא שלמות, אני לא יודעת אולי זו רק אני או שאולי זה הוא אבל הבחור עשה שיעורי בית לפני שהלך לייצר ליין מברשות וקלע כאן בול!
המברשת מצליחה לאסוף כמות חומר יפה ומפזרת אותו בצורה מושלמת על הפנים.
אני לחלוטין שבויה בקסם שלה וחולמת על כפילויות שלה- את שלי הזמנתי מביוטיליש וממליצה גם לכן להזמין אחת!


סווטצ'ים של כל המוצרים עד כה :)
זה היה המראה הרך והנושך כי מעושן שחור כלל לא הסיגנון שכל אחת תלך עליו ביומיום, אבל זה הGO TO שלי.
ונעבור למראה הנושך והבובתי אומנם חלקכן יחשוב שזה קריפי או לא לטעמכן אבל יודעות מה?
על טעם ועל ריח.. ויותר מזה אני יודעת שמי שפוגש אותי בחיים האמיתיים יודע להעיד שלא משנה מה אני לובש ובאיזה צבע השפתיים שלי, אני מרשימה, ויפה, מלאת ביטחון עצמי וסקס אפיל וזה מה שאני משדרת החוצה.



הלוק השני מתאים למי שחובב לוקים וצבעים עזים, לי אין בעיה לצאת החוצה עם שפתון שחור (אם בכל צבע אחר) במידה והתאמתי לו לוק ובניתי סביבו את האיפור.
האמת היא שכאן על הפנים שלי אין שום טיפת איפור מעבר לאיילנר+ריסים והשפתון השחור, אני אוהבת להישאר טיפה חיוורת כמו שאני בטבעי, וסביבי זה לתת זריקות של צבע שחור, שאני אישית חושבת נותן קיק מהמם ללוק.
השפתון המדובר גם הוא של חברת עופרה שלאחרונה הרחיבה את קולקציית שפתוני ניו יורק והוסיפה לשם בין היתר 2 צבעים מהממים.


THE BRONX זה השחור מבין השניים ואני מחוייבת לספר שהוא סופר עמיד, והחזיק עליי כל היום ואף שרד ארוחת ערב מושקעת של טורטיה מקסיקנית, אומנם כן הייתי צריכה טאצ'אפ אבל לא משהו קריטי.



אחיו של ברונקס הוא HARLEM - והוא צבע ממש מיוחד, לחובבות הצבעים הכהים אבל שלא רוצות ללכת על השחור אני יכולה בהחלט להמליץ לבחון את הארלם בתור אופציה ללוקים חורפיים או דרמטיים ליומיום.
בתור שפתון שבטיובה נראה בצבע חום לא מחמיא, זה שפתון שעל השפתיים מתקבל עם גוון חום אדמדם ממש יפייפיה, בהחלט לא צבע סטנדרטי שיש בשפע בכל מקום.


הצבעים האלה הם בהחלט הBAD BOYS של החבורה, ואני מניחה שעל כך נקראו על שם השכונות "הבעייתיות" של ניו יורק, למי שאוהבת צבעים בועטים- ניתן להשיג אותם כאן.




לסיום סיומת, ליידיס לא משנה מה אתן אוהבות, ולאיזה איפור (אם בכלל) אתן מתחברות, העיקר שתהיו מאושרות ותעשו מה שטוב לכן.
אל תתנו לחברה להכתיב לכן מה ללבוש, ואיך להראות אלא תעשו מה שמתחשק לכן ומה שמשחרר אותכן, מה שגורם לכן להיות מאושרות ומחוברות לעצמכן ואז כל בגד או שפתון יראו עליכן מושלם.
תהיו מחוברות לעצמכן, ואז הכל יצליח לכן.
כאן הייתי אני,
הארלי,
יום אישה שמח, נשים יקרות!




0 коммент. :

Follow @ Harleyquinn606