My Latest Favorites

 יש לי לאחרונה העדפה ברורה למוצרים מסויימים שהתחבבו עליי.
מוצרים שקשה לי לוותר עליהם ביומיום ואני תמיד מוצאת את עצמי נמשכת אליהם.
אני לא יודעת כמה עוד ימשך ההייפ סביב השפתונים של עופרה אבל הם אכן מוכיחים את עצמם בשטח, ועל כך תעיד כל מכורת איפור שמבינה עיניין.
אותי אישית מצערת טיפה האריזה של השפתונים, שלטעמי נראת קצת זולה אבל זה לא מפריע לשפתון לתת ביצועים בשטח.





מימין אפשר לראות את 2 הגוונים שהוציא חברת עופרה בשיתוף עם היוטוברית קייטלין לייטס, הגוון מיאמי פיבר באור השמש מראה את עצמו ככתום לחלוטין, והאוונה נייטס נראה בצבע של מיץ עגבניות אדום (אישית לי זה מעורר תיאבון כי אני מתה על מיץ עגבניות חחח), אפשר לציין לחלוטין בביטחה שאלו לגמרי צבעים לא רגילים וכן בולטים בסקאלת הצבעים שעופרה מציעים.
תענוג להשתמש בהוואנה נייטס זה האח הכהה מבין ה2 כי הוא סקסי, חושני, ועושה לוק מושקע בכלום זמן, הכי פשוט וקל לעשות איפור עיניים טבעי, להדביק ריסים ארוכים ועדינים ולסיים עם שפתון אדום- האוונה זה בדיוק הפאנץ' ליין שאתן מחפשות.


למיטב ידעתי האוונה נייטס נמכר בגילטי ונכון לעכשיו במלאי ב56 שקלים בלבד (מחיר שווה ביותר) תזכרו שהנרשמות החדשות לניוזלטר של האתר יוכלו לקבל עוד 10% על הקניה או אם כבר ניצלתן את ה10 אחוזים האלו, אז תזכרו שתמיד יש אחוזי נאמנות.

לגבי המיאמי פיבר זה אותו סיפור וגם הוא נמכר ב56 שקלים באתר (במקרה גם במלאי כרגע) אבל אני אישית פחות התחברתי לצבע, ובגלל זה העברתי למזוודת האיפור שלי ללקוחות.
בגלל שיש תת גוון כתום ניכר, מאוד קשה להתאים אותו לשימוש לכל אחת, ולכן ההמלצה הסופית היא ללכת עליו ר-ק אם אתן יודעות שגוונים כאלה עובדים עליכן.



כמו כן החלטתי להוסיף את 2 הגוונים האולטימטיביים הכי יפים (לטעמי-כי אני פריקית של גווני סגול) זה הSANTA ANA וה MANHATTAN


הגוון השלישי והרביעי מימין אלו מנהטן (השלישי) וסנטה אנה (הרביעי), והם לא פחות ממדהימים, משום מה לא רואים שסנטה אנה נוטה טיפה לסגול, אבל לא נורא תצטרכו לסמוך עליי.
בכל מקרה הצבעים האלה בהחלט יותר יומיומיים, ולבישים למשרד ועם טאץ' אפ אפשר גם לצאת איתם לאחר העבודה.

גוון המנהטן והסנטה אנה נגמרו לצערי באתר אבל אני אשאיר לינקים לקולקציות שתתעדכנו!

סנטה אנה והמנהטן.




לאחרונה התחבבה עליי הפלטה הזו של יוסי ביטון מהמותג שהוא מייצר בשם B COSMIC, קיבלתי אותה לסקירה לפני זמן מה ולא היה לה סיכוי שלא להתחבב עליי מפני שבחרתי אותה לבד בחנות של יוסי בתל אביב.
למי שלא יודעת מדובר בפלטה מליין הצלליות משי של המותג.
מצטטת קצת את התיאור שניתן להן:

 "הפורמולה ייחודית ברכותה וביכולת הכיסוי וההסתרה שלה ולכן ניתן להשתמש בה גם כליפסטיק, כאשר מרטיבים אותה במים.
עשירה בויטמין E המזין את העור ומעשירו בנוגדי חמצון וכן בסיליקונים, לעמידות לאורך זמן."
אז לא ניסיתי להרטיב אותה במים ולהניח בתור שפתון אבל אני כן השתמשתי בצלליות לאורך תקופה דיי ארוכה, ויש לי בגדול דעה טובה עליהן.



ניתן לראות כאן את סקאלת הצבעים החמים שבחרתי כשהגוון הכי ימני זה גוון בורדו חום קר, אחד אחריו צבע חום זהוב יפייפיה, הגוון באמצע זה גוון ברונזה שימרים כתמתם, אחד אחריו צבע חום, ואחרון חביב השימר שבחבורה שמזכיר לי את SHIMMA SHIMMA של מייקאפ גיק, רק בלבן (שימה שימה עם תת גוון ורוד).

והנה לכן קצת סווטצ'ים.



בתמונה ניתן לראות גם סווטץ' של העיפרון לעיניים בגוון ניוד וגם עליו נדבר בהמשך.
כפי שניתן לראות בתמונת התקריב של הפלטה שהצבע השני מימין נראה בתמונה כאילו יש בו איזה כתם, זו תופעה ששמתי לב אליה גם כשהייתי בחנות והבטתי בעוד פלטות משי בגוונים אחרים, חלק מהצבעים קשה להוציא לסווטץ' בגלל שהן מתגבשות (כמו שרואים בתמונה למעלה וגם בסווטץ' שהיא פחות פיגמנטית )
שאלתי את המוכרת בחנות, והיא אמרה שזה בסדר ושצריך רק לגרד את החלק העליון עם הציפורן, מה שפחות אהבתי בפועל.
לטעמי זו תכונה לא כ"כ טובה אבל אני חייבת לציין שזה לא פוגע בעבודה עם מברשת, מברשת כן מצליחה לאסוף ממנה מספיק חומר והיא כן ניראת היטב על העפעף כשמניחים אותה.
לא יודעת להגיד מה הקטע אבל אני כאן כדי לספר :)
בואו נדבר רגע על המחיר- מחיר של פלטה עומד על 210 שקלים, אני ממליצה לחכות למבצעים שלפעמים בהם ניתן לרכוש את הפלטות ב160-170 שקלים בערך.


עיפרון העיניים של יוסי ביטון לצערי לא איתי בכדי שאצלם לכן אותו אבל זה בהחלט אחד העיפרונות הניודיים היותר טובים שיצא לי לנסות לתיחום העין, הוא פיגמנטי ומחליק היטב בתוך קו המים ומותיר שובל של צבע בקלות מה שלא קורה תמיד בעפרונות כשמתחילים לעבוד איתם.
את הסווטץ' שלו ניתן לראות למעלה מימין לצלליות, אומנם קשה לשים לב כי הוא בצבע העור שלי בערך אבל אתן תיראו על מה אני מדברת.
חייבת לציין שהעיפרון ארוך מהרגיל משמע אנחנו מקבלות יותר חומר מבסטנדרט.
מחירו60 שקלים.

את המוצרים של יוסי ניתן למצוא בחנויות שלו פרטים יש באתר של B COSMIC
כמו כן ניתן לפשפש ולמצוא שם עוד מוצרים של יוסי בליין, ומחירם.


לסיכום!!
הפלטה והאודמים של עופרה כמעט בקבוע מצטרפים אלי לתיק נסיעות שלי, מה שאומר הרבה עליהם כי אני נוטה לבחור מוצרים בקפידה, לרוב אני נוסעת לבקר את המשפחה או לסופש או לשבוע שלם, מה שמעיד עד כמה קל ונוח לי להושיט יד אל האודמים של עופרה מבלי לגוון שבוע שלם, או להנות מהצלליות של יוסי ולא לקחת אף פלטה אחרת איתי.
אני יודעת שזה מצב זמני כי בתור פריקית של איפור ההעדפות שלי משתנות דיי מהר, כזו אני חייה על הקצה :)



מה המוצרים שאתן משתמשות בהם בקבוע?
האם יש מוצר שהתחבב עליכן לאחרונה ואת לא מורידות ממנו את הידיים?

שניה לפני שאסיים אני רוצה לתזכר אותכן על ההגרלה שרצה בבלוג של השפתוני מאט של מאק!
מוזמנות לפוסט






שיהיה לכולן שבוע קליל ומהיר
נישוקים וחיבוקים
XOXOXO


5 comments :

  1. פוסט מהמם חידשת לי המון :)

    ReplyDelete
  2. השפתונים של עפרה נהדרים ובהחלט בקבועים שלי!

    ReplyDelete
  3. השפתונים של עופרה פשוט אלוהיים

    ReplyDelete
  4. יאאאאאאאאא עופרה! את הגוונים הכי יפים בחרת :)

    ReplyDelete

Follow @ Harleyquinn606