עיסוי לחיים

תקופה ארוכה שלצערי לא הזדמן לי כלל להגיע ולכתוב,ואני כמובן מאוד מאוכזבת מעצמי אך אני בהחלט הולכת לפצות על כך ואספתי הרבה פוסטים בקנה!

אז מה שהיום רציתי לדבר עליו זה אחד הדברים האהובים עליי שנכנסו לי לשגרה ואני מרגישה שהם הפכו את עור הפנים שלי למוצק יותר,זוהר יותר,אלסטי יותר,נעים, ופשוט קורן!
ואני מדברת כאן על סך הכל כ5 דקות מזמנכם הפנוי בכל ערב,על מנת להפציץ את עור הפנים באנרגיות חיוביות,ותאמינו או לא רואים תוצאות החל מהבוקר הראשון :)
אז הסוד שהבאתי בכדי לחלוק זהו מסאג' פנים של היסקו טנקה או באנגלית HISAKO TANAKA שהפכה לגורו עולמי בתחום הטיפוח של עור הפנים.
לאחר שחיפשתי דרך לשפר את עור הפנים לא רק בעזרת מוצרי טיפוח אלא גם בצורה טבעית יותר נתקלתי במקרה בסרטון שלה ביוטוב ומשם השתנו חיי!

כשאתן מתחילות:
לצורך העיסוי הומלץ קרם עתיר שומן או שמן שקדים/קוקס, אך אני במקום זאת החלטתי להשתמש בשמן ROSEHIP (שמשום מה לא מצאתי תרגום אבל זה הפרי של הוורד) אשר מכיל 77% אחוז חומצת שומן אשר מאוד חיונית להתחדשות תאי העור,ובנוסף ויטמינים C וE (כך שאני ממליצה בחום כי עור הפנים שלי קיבל אותו באהבה רבה :)
את השמן ניתן לרכוש בIHERB מגיע בבקבוקון זכוכית (להנחה ברכישה RWJ124 )

אז ככה כשאני ניגשת לעשות את המאסג' אני קודם כל מנקה היטב את הפנים, מטפטפת כמה טיפות על אזור המצח ועל הלחיים ומורחת את השמן בטפיחות קלות על כל הפנים,לא נדרש הרבה בערך כ3-4 טיפות על כל אזור ואז מתחילה לפי ההוראות בוודיאו לעסות את הפנים.
לאחר שאני מסיימת את העיסוי כל השמן כבר נספג בעור,ויחד עם מעט הלחות שנשארת אני הולכת לישון.
בבוקר למחרת עור הפנים רך כמו של תינוק ופשוט קשה להפסיק לגעת בו!
לפי מה שאומרת גברת טנקה המסג' מוריד נפיחות בעור הפנים,מעלים קמטים,עוזר עם שקים מתחת לעיניים ו"מחטב" את הפנים אני לעומתה אוסיף שהעור שלי מעולם לא הרגיש טוב יותר!
סופר מגה מומלץ למי שרוצה לפנק את עור הפנים שלה,ועל הדרך לתקן את הנזקים של אימא טבע :)
אז זהו מרכיב בשגרה שלי שלעולם יותר לא אוותר עליו- 5 דקות של גן עדן לפני השינה!




2 comments :

  1. מתאים גם לעור שומני או מעורב?

    ReplyDelete
  2. לי יש עור מעורב ולי זה עוזר דווקא לאזן את השומניות.
    ככה שהעור שלי יום למחרת מרגיש חלק נעים וגמיש.
    אני ממליצה שלאחר שינה עם השמן לשטוף פנים עם סבון בבוקר ולשים קרם קליל-זה גורם לויטמינים "להינעל" בתוך העור והפנים נשארות במצב מעולה לכל היום!

    ReplyDelete

Follow @ Harleyquinn606