SKY-LINER BY MARC JACOBS

מארק ג'ייקובס- יו נואו הבחור היהודי המוכשר שהתחיל מעיצוב בגדים, וכיום מנהל אימפריה שלמה על שמו שכוללת בגדי נשים וגברים, תיקים, שעונים, ואיך לא ליין איפור.
אז כמו שאתן מנחשות שבאתי לבשר לכן על קופסא קטנה שמרטטיה לי את הלב כל פעם שאני פותחת אותה.





אז לפני כחודש החליט הלב (כי המוח היה כנראה מנותק כשהתבצעה הקניה הזו) שהוא חושק בעפרונות ג'ל האלו.
אומנם הזמנתי את הקופסא בתור פינוק לעצמי ביום רע, אבל מהר מאוד התברר שכבודם מונח במקומו, ועשיתי אחלה רכישה של איילנרים.




 הקולקציה הקטנה הזו נקראת THE SKY-LINER והיא מכירה 7 עפרונות מוקטנים, לפי ההבטחה על האריזה הם חסינים מפני מים ובעלי צבע אינטנסיבי.
בהסווטצ'ה הראשונה בהחלט ניתן היה לראות שהצבעים מאוד פיגמנטיים ונמרחים בקלות יתרה, מותירים שובל של צבע שלא דורש חיזוק, שזה מאוד יפה לדעתי כי לא כל העפרונות מצליחים לעשות זאת.





כפי שניתן לראות הצבעים דיי פיגמנטיים וחוץ מהזהב שיצא לי עקום בטירוף, כי כבר השתמשתי בו כבר מספר פעמים כל השאר עוד דיי חדים.
כפי שניתן לראות שה plum-age הוא היחידי שיחסית שקפקף לכל שאר הצבעים ודורש אולי טיפה חזרה על עצמו, אבל כל שאר הצבעים מדהימים.






























אישית אני כבן אדם שאוהב לגוון בצבעים מאוד צעקניים ומיוחדים חייבת לציין שכל הצבעים כאן מאוד לבישים ביום יום ואפשר לשלב אותם בקלות במראות עדינים לעבודה או להתפרע איתם בתוספת צלליות וליצור מראות יפים.
עוד משהו שאציין לטובתם זה שהם סופר עמידים, לאחר שהסווטצ'תי את העפרונות החלטתי להשאיר אותם על היד ולבחון כמה זמן ישארו באזור כזה שכל הזמן נמצא במגע עם חומרים שונים (בגדים, שולחן, מים וכו').
אני אציין שאני אימא בחופשת לידה והילד שלי נמצא הרבה על הידיים שלי והצלליות שרדו בכיף 5 שעות עם כל השיפשופים והנגיעות, כמובן אציין שהם דהו אבל עדיין אפשר היה לראות בבירור את הצבע.
אציין את 3 הצבעים ששרדו הכי יפה- השחור (blacquer) הזהב (sunset) והירוק (o-vert) כך שעליהם בכלל אפשר לסמוך בעיניים עצומות (סטיגידיש).





העפרונות האלה שורדים בקלות בקו המים ולא דוהים אישית עליי sunset החזיק יום שלם בלי לזוז מילימטר כך שאין מבסוטה ממני בנושא כי זה תמיד קשה למצוא עפרון אחד ששורד את קו המים וכאן יש לי 7 ועוד צבעוניים, בקיצור where have you been all my life?!

לסיכום:


בנות אם אתן מחפשות להוסיף למגירה עפרונות מגוונים שיגרמו ליום שלכן להיות טיפה פחות סגרירי וקצת יותר צבעוני אז זאת קניית WIN WIN בשבילכן.
העפרונות ישרתו אותכן נאמנה וישארו לצידכן במהלך כל היום בלי צורך בטאץ'-אפים.
אחת הקניות היותר טובות שיצא לי לעשות בזמן האחרונה.
אני אישית מבסוטה.






לפני שאפרד ממכן לשלום רק אפנה את תשומת ליבכן לעיצוב החדש והחורפי של הבלוג, כנראה שפשוט קשה לי להתחיל להיפרד מהחורף האהוב שלי.
ובנוסף בזכות בעלי שדואג להגשים לי חלומות אתן תוכלו, להנות מתמונות איכותיות ויפות כמו שהיו בפוסט הזה.
מקווה שהנעמתי את עינכן ויומכן!
עד כאן להיום




XOXOXO

7 comments :

  1. הם מהממים!! תתחדשי גם על העיצוב מותק!!

    ReplyDelete
  2. מהממים! תתחדשי! גם על העיצוב

    ReplyDelete
  3. מסוג המוצרים שאני לא אוהבת להשתמש בהם ולו רק כדי לא להרוס את האריזה..

    ReplyDelete
  4. האריזה הזו פשוט...אחחח...כולי קנאה!
    לאב יו :*

    ReplyDelete
  5. פשוט מהמם!!! תתחדשי על המצלמה וכל העיצוב!

    ReplyDelete
  6. מהממים אחד אחד! תתחדשי על הרכישה השווה ועל העיצוב! :)

    ReplyDelete
  7. וואו נראים מדהימים! העם דורש תמונות עיניים!

    ReplyDelete

Follow @ Harleyquinn606